meelker

tjooosan! är hos melker nu, vi har ätit här! oxå har vi vart ute och busat och skrämt folk x) och nu sitter vi och busringer :) hahah så här, vi ringde till nån stockholmare som heter mimmi och är 95:a haha oxå skulle hon säga att hon inte kmr ifrån stockholm utan jämtland, oxxå med värsta dialekten såhäär -ja jag kommer också från jämtland, fast alla tror att jag kommer från stockholm för jag har sån dialekt!! hahaaaaah aas mkt stoockholmska ocksåå tänker jag inte säga vilka fler vi ringde, men en ledtråd låångskrånken! ajja måste gå nu melker pratar askul med en ! :) men vi sees! /heeejjdååååskiii (L)

kommentarer
Postat av: linn martinsson

kulkul<3

ni värkar ha det !

saknar dig (L)

2009-08-22 @ 12:01:46
Postat av: Nelly

Hej, vill du få gratis presenkort på gratisbio?

Samtidigt så gör du en god gärning för mig och du får också 15 poäng extra på starbonus om du nu inte är medlem. Du förstår inte hur glad jag skulle bli. =)

Antingen så igorerar du denna kommentar och skiter fullständigt i den, eller så gör den en god gärning, bestäm själv!

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=178255

2009-08-23 @ 00:15:32

skriv något sött:

ditt namn tack:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara vi ser)

har du också blogg?:

skriv något sött här:

Trackback
RSS 2.0