skola :/

hejsan, skolan idag va ________ typ gick sääämst på nån svenska greej och jag såg *** ut på skolfotot :/ men igår va jag iaf med emma emma och elin, de börja med att vi stack till lillsjö och hälsa på världens bästa ANKI och alla andra, sen knacka vi på i emmas slöjd och hon kom ut sen va vi med varann (emma emma elin) hos emma.... vi bakade hade kriig (haha) och de va inte vilket krig som helst ... ja bah till emma, emma du suuuger på kasta *** hahahahahahahahahah garvaaaaaar ihjäl mig, de va skoooooj och jag fick äntligen träffa min saknade ema godén!!! sen a de match mot myssjö och vi vaaaaaann och sen fick jag en bulle och saft ur fiket och två muuufins av emma och emma som vi hade bakat !! muuuuuuuuums x) sen idag fick jag ju träffa sötnosen emma igen för hon hade HK på storsjö och jag tänkte visa henne runt en då stod de nåra åttor i korridoren så hon vågade inte gå längre än tyype 9 steg hahah gulliis<3 sen va de idrott och jag och emma E ägde på orientering (noot) elr iaf inte jag ,, ja kan iiiiinte läsa en karta... men vi hitta ALLA coolt vah puss hejj //majja

kommentarer

skriv något sött:

ditt namn tack:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara vi ser)

har du också blogg?:

skriv något sött här:

Trackback
RSS 2.0